Apreciades famílies,

Com ja sabeu, una de les línies d’acció més important de l’Associació de Mares i Pares és la inversió en diferents millores en l’equipament del centre educatiu.

Per açò, l’Associació s’ha coordinat amb l’escola al llarg de diferents reunions des d’inici de curs, amb l’objectiu de conèixer
 les necessitats més importants del centreD’aquestes trobades es va determinar conjuntament la inversió d’unes taquilles per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, sempre amb la votació favorable de la junta de delegats.

D’aquesta manera us volem presentar aquesta línia d’inversió i també les normes d’ús (veure abaix) de les noves taquilles que s’hauran de complir per part de l’alumnat i, així, garantir un correcte ús de l’equipament escolar. Aquestes taquilles només estaran disponibles, de moment per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Intentarem que pròximament també estiguin disponibles per a la resta d’alumnat d’ESO.

Amb aquest nou servei de taquilles escolarses vol aconseguir l’objectiu de que l’alumnat pugui tenir un espai propi i d’intimitat on poder guardar els seus materials i/o pertinences personals.

El funcionament del servei serà el següent:

– L’ús del servei serà des de l’inici del curs escolar (setembre) fins a la seva finalització (juny).

– El socis de l’AMPA tindran l’ús gratuït cada curs escolar.

– Els no socis de l’AMPA hauran de fer l’abonament de manteniment i ús per tot el curs escolar. Aquest import serà de 50 € / any escolar

– El present curs, com que l’inici del servei serà a partir de l’arribada i posada en funcionament serà de 25 € fins el mes de juny. 

 La gestió del servei serà de la següent manera:

– La gestió d’ús de les taquilles, normes i funcionament serà a càrrec de l’escola.

– La gestió de contrasenya serà a càrrec de l’escola.

– La gestió de cobraments i/contractació del servei serà a càrrec de l’AMPA.

 Les normes d’ús i funcionament s’explicaran a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Aquest servei és una prova pilot i esperem que l’experiència sigui molt positiva per tal de traslladar-la als cursos de 1r i 2n d’ESO.

Les normes d’utilització de les taquilles són:

  1. Són personals i intransferibles, la contrasenya ha de ser secreta.
  2. La cura i neteja és responsabilitat de l’usuari. No està permès decorar-les per la part exterior i l’interior només es pot decorar aferrant amb cinta adhesiva.
  3. L’accés a les taquilles serà exclusivament:- A les 8:00h – A les 10:45 hores – A les 14:00h.
  4. En cas de deteriorament o desperfecte, serà l’usuari el responsable d’abonar l’import de la reparació.
  5. Recomanem que els mòbils (desconnectats) i aparells electrònics es deixen a les taquilles a les 8:00h i s’agafen a les 14:00h.

 El lloguer de les taquilles té un cost de 50 euros per any lectiu, excepte per als socis de l’AMPA que serà totalment gratuït.