Agraïments, suggeriments, queixes i reclamacions

Mitjançant el present sistema de agraïments, suggeriments, queixes i reclamacions ens poden donar la seva opinió sobre les prestacions i serveis que ofereix el nostre centre. Intentarem donar-los una resposta abans d’una setmana.

Suggeriment i Queixa

Reclamació

SUGGERIMENT:
Manifestació d’un usuari on es transmet una idea amb què pretén millorar els serveis.

QUEIXA:
És la manifestació d’una insatisfacció, cosa que no ha sortit com l’usuari esperava.

És la sol·licitud o exigència d’un dret suposadament vulnerat. Queda exclòs de l’abast d’aquest procés la tramitació d’altres accions dels usuaris, com són les reclamacions de qualificacions, les reclamacions d’admissió, les beques…, en virtut dels drets que els assisteixen d’acord amb la normativa aplicable.

ATENCIÓ: en el cas de la reclamació, NO s’ha de fer cas de la previsualització del pdf, s’ha de descarregar directament al seu ordinador, emplenar els apartats i lliurar-lo al centre.