Criteris de promoció i titulació ESO 24-25

CRITERIS DE PROMOCIÓ I TITULACIÓ ESO 24-25

Els criteris de promoció i titulació a l’etapa ESO de La Salle Maó, per aquest curs escolar, són:

AVALUACIÓ
L’avaluació dels alumnes ha de ser continua, formativa i integradora i ha de tenir en compte el grau de desenvolupament de les competències clau i el seu progrés en el conjunt dels processos d’aprenentatge.

RESULTATS DE L’AVALUACIÓ
Els resultats de l’avaluació s’han d’expressar en termes qualitatius més una qualificació quantitativa complementària de caràcter informatiu, de la següent manera
Insuficient (IN): d’1, 2, 3 o 4.
Suficient (SU): 5.
Bé (BE): 6.
Notable (NT): de 7 o 8.
Excel·lent (EX): de 9 o 10.

La qualificació de les matèries integrades en un àmbit (PDC) ha de ser la mateixa per a totes les matèries que l’integren i es calcula com a mitjana de la qualificació obtinguda en aquestes matèries 

PROMOCIÓ:

Un alumne amb 0, 1, 2 matèries pendents pot promocionar al següent curs escolar d’ESO

En cas que l’alumne tingui 3 o més assignatures suspeses, la promoció i/o la titulació s’analitzarà de manera individual en base a la progressió de l’alumne i el desenvolupament de les competències clau i tenint en compte els següents aspectes:
a) Si l’alumne podrà seguir amb èxit el curs següent
b) Si té expectatives favorables de recuperació
c) Si la promoció beneficiarà la seva evolució acadèmica. 
d) Que l’alumne no abandoni l’assignatura. Es podrà demostrar l’abandó amb evidències tals com la no realització de les activitats avaluables (no fer les feines o deixar l’examen en blanc).
e) A partir de 3 matèries suspeses, poden promocionar i/o titular si els alumnes hagin assolit almenys 2 de les competències clau següents:

– Competència en comunicació lingüística. CCL
– Competència plurilingüe. CP
– Competència matemàtica i en ciència, tecnologia i enginyeria, STEAM

f) En el còmput de les matèries no superades s’han de considerar tant les matèries del mateix curs com les dels cursos anteriors. Les matèries de denominació idèntica s’han de computar de manera independent per a cada curs. En el cas d’integració de matèries en un àmbit, si no se supera l’àmbit, s’han de comptabilitzar com a matèries no superades totes les que integren l’àmbit.
g) La decisió de promoció o permanència és competència l’equip docent d’etapa

TITULACIÓ

Els alumnes que, en finalitzar l’ESO, han assolit els objectius d’aquesta etapa i han adquirit les competències clau del perfil de sortida obtindran el títol de Graduat (GESO). 
En el cas dels alumnes amb NESE, els referents de l’avaluació han de ser els inclosos a les corresponents adaptacions del currículum (ACS)

REFERÈNCIES NORMATIVES

– Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOMLOE).
– Decret 32/2022, d’1 d’agost, pel qual s’estableix el currículum de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears
– Reial decret 217/2022, de 29 de març pel qual s’estableix l’ordenació i els ensenyaments mínims de l’educació secundària obligatòria.
– Resolució de la directora general de Formació Professional i Ordenació Educativa per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs 2024–2025.
– Resolució de la directora general de Formació Professional i Ordenació Educativa de modificació de la Resolució de la directora general de Formació Professional i Ordenació Educativa de 31 de juliol de 2024 per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs 2024-2025.

jojobetCasibom GirişJojobet Giriş YapcasibomMeritking Girişholiganbet girişbaywincasibom güncelcasibom girişdeneme bonusuCASİBOM GÜNCEL