Benvolgudes famílies,

Us comunicam una informació important sobre les ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport per al pròxim curs acadèmic 2025-2026.

El període per sol·licitar aquestes ajudes ja ha començat i finalitzarà l’11 de setembre de 2025.

La principal novetat d’enguany és que les sol·licituds són telemàtiques, les emplenen a la web del Ministeri igual que la convocatòria anterior però NO s’han d’imprimir en paper i dur-les al centre. La sol·licitud queda registrada automàticament.

LINK: https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2286  

Heu de tenir present que el subsidi sempre està inclòs per defecte.

Si sol·liciteu ajudes per a reeducacions pedagògiques i/o del llenguatge o per al programa ACI, haureu de complimentar també l’Annex VI (fer click en el botó a continuació)

Aquest annex VI ha de ser omplert pel professional (reeducador, gabinet o centre) que durà a terme la reeducació o el programa d’enriquiment curricular. Us preguem que ens feu arribar aquest document al centre dins dels terminis establerts. Agrairíem molt que ens el féssiu arribar en format digital i no en format analògic

És important que tingueu en compte que si hi ha dos professionals diferents (un per a la reeducació pedagògica i un altre per a la de llenguatge), haureu d’omplir i signar dos Annexos VI, un per a cada professional. A més, és fonamental que hi constin les quantitats mensuals de la reeducació.

Si teniu qualsevol dubte, no dubteu en contactar amb nosaltres.

Equip d’Orientació del Centre

sahabet girişbetgaranti güncelmatbetpusulabetcasino sitelericasibomcasibomsahabet girişjojobet girişholiganbet giriş