Educació Secundària Obligatòria – ESO

En aquesta etapa tenim doble línia des de 1r fins a 4t ESO i un grup a 3r ESO i a 4t d’ESO de Diversificació Curricular o PDC.

L’objectiu d’aquesta etapa és que el nostre alumnat adquireixi els elements bàsics de la cultura en els seus aspectes humanístic, artístic, científic i tecnològic.

Objectius de l’etapa

– Posar en pràctica tot allò après fins ara i ampliar els coneixements en les diferents disciplines.

– Aplicar pràctiques a procediments d’autonomia, planificació, esforç i treball personal.

– Aconseguir que l’alumnat sigui protagonista del procés d’aprenentatge, aprenent de manera cooperativa.

– Potenciar moments i activitats destinats a reflexió i experiència sobre actituds personals i grupals a través de la relació tutorial.

Desenvolupem i consolidem en ells hàbits d’estudi i de treball. Els preparem per a la seva incorporació a estudis posteriors i per a la inserció laboral i els formem per a l’exercici dels seus drets i obligacions en la vida com a ciutadans. Així mateix concedim especial importància a l’educació en valors que fem a través de:

– La vida a l’aula, en cada experiència escolar i extraescolar.
– La formació religiosa.
– La reflexió del matí: instrument educatiu que es realitza tots els dies en la primera sessió de classe.
– Les Tutories.
– Les celebracions i assemblees.
– El pla d’educació en la Justícia i la Solidaritat
– Campanyes solidàries.
– Treballem amb mètodes pedagògics innovadors, com l’ECAbp, adaptant-nos a les noves necessitats.
– Potenciem les noves tecnologies.
– Cooperem amb les institucions i administracions locals.

El Nou Contexto d’Aprenentatge a ESO

El Nou Context d’Aprenentatge (NCA) es fonamenta en tres pilars: els nous descobriments de la neurociència apropa de com aprèn el cervell, les característiques de la nostra societat actual i la dilatada experiència educativa de La Salle.

Els àmbits d’aprenentatge (acollida, seminari, taller, projecte i tancament) són una forma d’organitzar la vida escolar per facilitar el desenvolupament daquests tres pilars. Fem així una proposta d´aula diferenciada per als diferents tipus de aprenentatge: saber, saber fer i saber ser.

Les narratives d’aprenentatge, per part seva, són una manera d’organitzar l’aula, el temps i els continguts del currículum. D’aquesta manera afavorim l’aprenentatge integral i integrat. Les narratives funcionen com funciona el nostre món. Davant els esquemes rígids del passat, en què cada assignatura versava sobre el que és seu, el món global en què vivim ens exigeix pensar en nous marcs interdisciplinars i interconnectats per comprendre les claus de la nostra història i el nostre present i poder així dibuixar el futur.

Les narratives de 1r d’ESO són les següents:

Les narratives de 2n d’ESO són les següents:

Les narratives de 3r d’ESO són les següents:

Les narratives de 4t d’ESO són les següents:

Cliqueu en la imatge per a més informació.

Equip docent ESO i Batxillerat La Salle Maó

Tutors i tutores ESO

David Aguiló Seguí 

Tutor 1r d’ESO A

davidaguilo@lasallevp.es

Àngela Pons Martí

Tutora 1r d’ESO B

angelapons@lasallevp.es

Emilio Pavón Castillo 

Tutor 2n d’ESO A

emiliopavon@lasallevp.es

Yolanda Nevado Mascaró 

Tutora 2n d’ESO B

yolandanevado@lasallevp.es

Lucía Pérez Tudurí 

Tutora 3r d’ESO A

luciaperez@lasallevp.es

Ángeles Morlá Pérez

Tutora 3r d’ESO B

mmorla@lasallevp.es

Caterina Mascaró Pons

Tutora 3r d’ESO C

caterinamascaro@lasallevp.es

Marc Previ Febrer

Tutor 4t d’ESO A

marcprevi@lasallevp.es

Soraya Enrich Rodríguez

Tutora 4t d’ESO B

sorayaenrich@lasallevp.es

Daniel Villalonga Moll

Tutor 4t d’ESO C

danielvillalonga@lasallevp.es

Tutors i tutores Batxillerat

Anna Pérez Pons

Tutora 1r Batxillerat
Coordinadora de Batxillerat

annaperez@lasallevp.es

Montse Vivó Sastre 

Tutora 2n de Batxillerat

montsevivo@lasallevp.es

Claustre ESO + Batxillerat

Javier Blay Oliver

Departament de Llengües

fblay@lasallevp.es

Lluís Cardona Mir

Departament d’Artística

lluiscardona@lasallevp.es

Gloria Carreras Martí

Departament de Ciències

gloriacarreras@lasallevp.es

Tonyi Coll Orfila

Orientadora ESO-Batx

Departament de CCSS

acoll@lasallevp.es

Joan Franco Seguí

Cap d’Estudis ESO

Departament d’Orientació

joanfranco@lasallevp.es

Rafa Llopis Bisbal

Departament d’Ed. Física

rafaelllopis@lasallevp.es

Nieves Martín

Departament d’Artística

nievesmartin@lasallevp.es

H. Juan Antonio Martínez

Departament de Ciències Socials

juanantonioms@lasallevp.es

Óscar Mercadal Gomila 

Departament de Ciències

oscarmercadal@lasallevp.es

Anabel Moya Llambías

Departament de Llengües

amoya@lasallevp.es

Diego Pérez Álvarez

Departament de Ciències

diegoperez@lasallevp.es

Albert Pons Bagur

Departament de CCSS

joanalbertpons@lasallevp.es

Càtia Pons Martí 

Departament de Llengües

cpons@lasallevp.es

Mandi Pons Orfila

Departament de Ciències

magpons@lasallevp.es

Beatriz Reparaz Goncer

Psicòloga ESO – Batx

beatrizreparaz@lasallevp.es

Bego Samper Mercadal

Departament d’Artística

begonasamper@lasallevp.es

Aida Tena Villalonga

Departament d’Orientació

adelaidatena@lasallevp.es

Maria Torrents Juanola 

Departament d’Orientació

mariatorrents@lasallevp.es

Càrol Verdaguer Coll

Departament de Ciències

cverdaguer@lasallevp.es

bets10 girişcasibom güncel giriş