La forma d’ensenyar a l’escola ha canviat molt durant els darrers anys a causa de la introducció de les noves tecnologies, però també ha canviat la manera com s’educa als fillets, filletes i joves, ja que ja no es tracta d’un grup d’alumnat passiu que escolta un professor i que és l’única persona activa, sinó d’un aprenentatge conjunt on totes les persones són actives.
La innovació educativa és un procés que implica un canvi en l’ensenyament i es basa en quatre elements fonamentals: les persones, el coneixement, la metodologia i la tecnologia. Si no es consideren els quatre elements conjuntament, és probable que la innovació educativa no tingui l’èxit esperat.

Nou Context d’Aprenentatge NCA
El Nou Context d’Aprenentatge (NCA) és un marc pedagògic i pastoral, amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara, que atorga ple sentit a l’educació de la persona abordant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, al llarg de les diferents etapes del desenvolupament. L’alumne esdevé protagonista del seu propi aprenentatge.
Centre plurilingüe
(català, castellà, anglès i alemany)
Els idiomes són un vehicle excel·lent per posar-nos en comunicació amb persones que ens poden aportar idees i experiències interessants. Són també una prioritat per a una adequada integració a la societat actual.
Per això, des dels primers anys, els nostres alumnes inicien un itinerari d’aprenentatge de la llengua anglesa d’una manera vertical i progressiva fins als 16 anys i l’alemany des dels 12 anys com a segona llengua estrangera. Això facilita un altíssim exercici en els diferents idiomes, certificable a més a través de l’Escola Oficial d’Idiomes (EOIES).
A més, oferim viatges d’immersió lingüística mitjançant una àmplia varietat d’activitats que faran que l’aprenentatge d’un idioma sigui una aventura inoblidable.
