Benvolguda Comunitat Educativa,

Degut a la nova situació des del dia d’avui i la quantitat d’alumnat, docents i famílies que han d’accedir a la nostra plataforma educativa Sallenet, des de Madrid s’han adquirit dos nous servidors que faran possible aquesta manera de treballar des de casa per a tots. Durant el dia d’avui s’està treballant per millorar aquesta situació i que les tasques es puguin desenvolupar amb tota la normalitat possible.
Informar també que les instruccions des de Conselleria d’Educació van ser que avui dia 16 de març els claustres s’havien de coordinar per al disseny de les tasques educatives de l’alumnat i per tant anireu rebent aquestes tasques a partir d’avui o demà.
Donar-vos les gràcies per la vostra predisposició i interés, però sobretot per l’esforç que tots esteu fent des de casa.
Una cordial salutació
——————————————————————————————————————————————————————————-
Querida Comunidad Educativa,
Debido a la nueva situación desde el día de hoy y la cantidad de alumnado, docentes y familias que han de acceder a nuestra plataforma educativa Sallenet, desde Madrid se han adquirido dos nuevos servidores que harán posible esta manera de trabajar desde casa para todos. Durante del día de hoy se está trabajando para mejorar esta situación y que las tareas se puedan desarrollar con toda la normalidad posible.
Informar también que las instrucciones desde Conselleria d’Educació fueron que hoy día 16 de marzo los claustros se tenían que coordinar para el diseño de las tareas educativas del alumnado y por tanto iréis recibiendo estas tareas a partir de hoy o mañana.
Daros las gracias por vuestra predisposición e interés, pero sobretodo por el esfuerzo que todos estáis haciendo desde casa.
Un cordial saludo